Klacht: inloggegevens

op 10 april 2017 over ING in de categorie Banken

Op 13 Januari 2017 heb ik een aanvraag gedaan voor mijn inloggegevens om te kunnen Internetbankieren. Voor een lange periode ben ik op Curacao, dus het moet naar het buitenland gestuurd worden. Met Post.nl een normale post duur 4-7 dgn, en Spoed service 4 dagen. DHL heeft een uitgebreid internationale levering, zelfs een same day delivery ! de dagen gaan geen post van Ing. Klantenservice beloofd me keer na keer dat het geregeld zou worden. Zo heb ik medewerkers Sander,Groen,Koopman,Menno, moeilijke naam, Vertrouwd. Eerst gaven ze de schuld aan de \”koerier DHL\” . Op Curacao heb ik na gevraagd en ING had niks gestuurd, DHL express, DHL parcel Nederland verteld me dat ING LIEGT, ook heb ik een 9-cijferige tracktrace code van Ing ontvangen 031388105 die helemaal niet klopte! Na zoveel telefoonkosten moeten maken, blijf ING zeggen dat ze de NORMALE post gaat gebruiken die EXTREEM lang duurt, want ze verzamel een aantal post en daarna Sturen. DIT IS ONACCEPTABEL na zoveel GEDULD .

Ik had meer verwacht van een Serieuze en Professioneel Bank! Dit slechte service verdiend niemand. Na zoveel maanden moesten wachten buitenlandse telefoon kosten moesten maken eis ik dat ING mij een terechte service geven om met de 24uur service via DHL mijn Inloggegevens te Sturen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Heeft op 11 april 2017 om 09:06 geantwoord

Heel erg bedankt voor uw reactie met de aangeboden oplossing, Ik wil graag weten wat voor koerier dienst het houd in (hoeveel dgn/uur), want de normale koerier kan ik helaas niet meer accepteren, het duurt te lang! Hierbij stuur ik de beste Mogelijkheden link> https://www.dhl.nl/nl/express/exportdiensten.html

Bericht van ING

6 maanden geleden - Hoi Carenza, Ik zou je willen vragen om contact met ons op te nemen via facebook of twitter. Daar kunnen we je gegevens opvragen en je hiermee verder helpen. Eventuele verdere vragen mag je daar ook stellen. Met vriendelijke groeten, Jessica ING Webcare.

Bericht van ING

5 maanden geleden - Hoi Carenza Ik wil even checken of je intussen met ons in contact bent gekomen via Facebook/Twitter en dat je eruit gekomen bent. Ik hoor graag van je! Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 mei 2017 om 11:40 geantwoord

Hoi Carenza,

Wij hebben een koeriersdienst die de post aangetekend voor ons aflevert in gevallen dat gewone post niet aankomt. Dat bieden we je dan ook graag aan. Kun je contact met ons opnemen via Facebook of Twitter? Daar kunnen we je gegevens opvragen en je hiermee verder helpen. Eventuele verdere vragen mag je daar ook stellen.

Patricia
Webcare team ING

Alle klachten die gemeld zijn door G mellafeliz