Klacht: inktcardridges canon 525226 set

op 08 maart 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vanmiddag 8 maart geeft printer canon aan dat de dikke zwarte inkt CANON 525 op is. Voor het eerst set VAN JULLIE (TIJD TERUG) GEKOCHT. pROBEER CARDRIDGE IN PRINTER TE KRIJGEN. Lukt NIET ECHT EN BLIJKT NIET TE PASSEN. hOOP DAT M’N PRINTER NOG HEEL IS. bEN MET HELE SET NAAR aCTION OP cITYPLAZA NIEUWEGEIN GEGAAN. hAD GEEN BON MEER. verpakking aan onderkant open gemaakt. Zag duidelijk dat alle andere cardridges nog niet geopend of wat dan ook was. Krijg geen compensatie omdat ik aankoopbon niet heb. Maar lieve mensen je mag toch aan nemen dat deze passend zijn. En dat je ze pas gebruiken gaat als je printer aangeeft dat hij nieuwe nodig heeft en niet meteen na aankoop al uit probeert. Heb de set daar achter gelaten. Vind dit een super slechte service en zal dat zeker ook aan iedereen vermelden van wie ik weet dat ze vaak printen. Al had je maar iets gedaan. Om mijn part een doosje chocolade of iets anders kleins. Kan me voorstellen dat je voor de meeste artikelen 8 dagen retour aan houdt maar bij deze? Super slechte ervaring en ga nu kijken of m’n printer nog schade opgelopen heeft.

Ben tevreden als ik een goede service krijg en stuk begrip en realiteitszin.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertenmarja