Klacht: inhouding vanwege boete

op 23 augustus 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

omdat ik de klantenservice van Goldcar niet kan bereiken probeer ik het op deze manier. Na de aankondiging dat er € 40 werd ingehouden vanwege ’n boete in Italie heb ik na bijna 3 maanden nog steeds geen boete uit Italie ontvangen. Ik wil graag een bewijs van wat de boete inhoudt, want ik kan me echt geen incident herinneren.

Gewenste Oplossing:

of als aangetoond wordt dat er wel degelijk sprake van een verkeersovertreding of als er geen sprake van een boete waardoor de inhouding van € 40 komt te vervallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Reactie van de melder van de klacht a. breebaart

9 maanden geleden - Inmiddels is het probleem opgelost, want onverwacht kreeg ik toch 'n e-mail verstuurd aan Goldcar.es die binnen 1 dag werd beantwoord waarbij 'n kopie van de boete werd meegestuurd. Er is dus aangetoond dat er wel sprake van een verkeersovertreding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a. breebaart