Klacht: Inhoud enveloppe verdwenen.

op 27 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg van een klant een sieradenset toegezonden. Waarde ca 45 euro. Vandaag ontving ik de enveloppe … helaas leeg. In een geseald plastic zakje met een standaardkaartje van post.nl erbij, dat het pakket ‘tot onze grote spijt beschadigd en/of incompleet is. Maar hoe vreemd is het dat de envelop NIET gescheurd of anderszins beschadigd is. Het is niet eens ‘incompleet’ maar gewoonweg helemaal verdwenen! Ik kan niet anders concluderen dan dat de inhoud gewoonweg ontvreemd is. Meteen het vermelde telefoonnummer van de klantenservice gebeld. Een overigens erg vriendelijke dame vertelde mij dat er melding van gemaakt zou worden, maar dat het geen geregistreerde zending was en dat post.nl dus niet na kon gaan wat er met mijn sieradenset gebeurd was. Op mijn opmerking dat het overduidelijk is wat er gebeurd is, deelde ze mij nogmaals mede, dat er van de zijde van post.nl niets aan gedaan kon worden. Ik vind dat post.nl een verantwoordelijkheid heeft t.o.v. Haar klanten, nl zorgen dat een verstuurde zending netjes aankomt. Iets kan beschadigen, daar heb ik nog begrip voor, maar als een envelop ONbeschadigd aankomt, terwijl de inhoud eruit verdwenen is en de plakrand duidelijk gewoon weerdichtgeduwd is, dan vind ik dat post.nl een grote steek laat vallen. Schadeloosstelling was geen sprake van, de envelop was immers niet verzekerd. Maar moet ik voortaan dan elke zending verzekeren, als de inhoud tot ca 50 euro waard is? Het is toch de verantwoordelijkheid van post.nl om te zorgen dat je je als klant om dit soort zaken niet druk hoeft te maken?? Ik vind het schandalig. Voortaan dan maar de auto in en zelf alle enveloppes en pakketjes persoonlijk gaan afleveren???

Met een onderzoek naar waar de envelop opengemaakt kan zijn en met een schadeloosstelling.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

7 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inez3