Klacht: Inhoud bestaande email verdwenen na opzegging

op 30 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een paar maanden geleden mijn ziggo abonnement opgezegd in verband met teveel storingen.
De emailbox van Ziggo is normaal benaderbaar. Ik zie mails en afzenders maar de inhoud van de mail is verwijderd. Ik heb deze nodig voor een rechtzaak. Is van de server verwijderd volgens Ziggo. Dat kan toch niet zomaar?
Door de internetverbinding te stoppen kun je niets meer ophalen maar de oude gegevens moeten toch zichtbaar blijven?

Gewenste Oplossing:

Als de inhoud weer zichtbaar wordt. In deze tijd is alles is terug te halen lijkt mij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Mul