Klacht: opgelicht

op 23 november 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

In maart 2017 zijn ook wij benaderd door inhoofdzaak.nl, na een heel gesprek dat we minder zouden gaan betalen, we korting zouden krijgen enz enz.
is er gezegd dat we 14 dagen bedenktijd hadden en we deze door middel van een mailtje / telefoontje we de aanvraag ongedaan konden maken.

De volgende dag hebben we contact gelegd met de adviseur die bij ons is geweest en gezegd dat we na overleg afzien van de overstap, geen probleem zei deze meneer, tot we op 09 mei 2017 een mail kregen met welkom bij Total.? Na verschillende keren te hebben gemaild en gebeld en van het kastje naar de muur te worden gestuurd want jullie geven elkaar de schuld konden we de overeenkomst niet verbreken.

Tot ik gewezen werd op de uitzending van Radar op 18-09-2017 JL. wat bleek er zijn nog veel meer mensen de dupe van de lugubere praktijken, inderdaad de mooie korting die werd toegezegd is er niet en zal er ook niet komen, . Een 3 jarig contract is een 5 jarig contract. We zijn vele male duurder uit. De beloofde BTW die ik af zou kunnen trekken kan helemaal niet al met al allemaal leugens die kleine zelfstandige in de problemen brengen. Het boete bedrag van de oude leverancier wat voor rekening zou worden genomen is ook nooit betaald, geen recht op wordt er dan gezegd door Total, al met al zijn we flink gedupeerd en eis ik een coulance regeling in de vorm van direct boetevrij te kunnen overstappen en het verbreken van het contract vanwege onjuiste voorlichting.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inhoofdzaak

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over inhoofdzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berlinda