Klacht: hoge boetes

op 30 november 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

Ik ben er zoals zovelen ingeluisd. Ik neem aan dat jullie heel trots zijn om kleine zelfstandigen zoveel zand in de ogen te strooien. Ik wil er heel graag na een jaar vanaf maar dat gaat me 2000,- euro kosten. Het zal u verbazen maar dat heb ik als ZZP er niet!! Ik zit er nog jaren aan vast en ben heel bang voor de eindafrekening. Ik vermoed dat die ook in jullie zakken verdwijnt i.p.v. dat ik er wat van terug zie. Was ik maar bij NUON gebleven. Maar ja een kleine zelfstandige , met 3 kinderen met een beperking en net weduwe geworden is een makkelijke prooi voor de mooie babbels.. Dank jullie wel!!!! Ik ben niet de enige gezien de uitzending van RADAR. Ben me rot geschrokken hiervan. Misleiding, mooie praatjes, als je daarmee je geld moet verdienen….. is het wel erg gesteld met de integriteit van de mensen die hieraan mee werken. Jullie moeten je schamen. Als ik alleen bij Total was weg gegaan dan had de NUON de boete van 400,- betaald maar 2000,- van In Hoofdzaak wat er nu betaald moet worden is buiten proporties. Ik ben heel boos en verdrietig maar daar zitten jullie vast niet mee.

Geen hoge boetes meer. Net zoals ik alleen bij Total weg zou gaan . Dan zou het maar 400,- euro kosten. Wat voor een voordeel heb ik aan In Hoofdzaak. Dat zou gezien het verschil van 1600,- euro wel heel geweldig moeten zijn!! Ik ben heel benieuwd wat In Hoofdzaak allemaal voor mij doet voor dit immense bedrag!!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inhoofdzaak

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over inhoofdzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Totalklant5