Klacht: Ingezakte matrassen

op 06 maart 2013 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Eind september had ik een boxspring bij Swiss Sense Outlet in Amersfoort gekocht. Deze heb ik vervolgens eind november opgehaald i.v.m. het verkrijgen van de sleutel van ons nieuwe huis.

Het bed werd verkocht met het verhaal dat deze rechtstreeks bij de fabriek vandaan kwam en meneer had deze die dag nog uitgepakt, dus was eigenlijk helemaal geen outlet model, ik had geluk, werd mij wijsgemaakt.

Het bed werd met klemmen voor het bord verkocht, die ik uiteindelijk bij de levering niet heb gekregen. Ik dacht ‘laat maar, hij staat wel goed tegen de muur.’

Nadat we daadwerkelijk op het bed zijn gaan slapen waren we alweer halverwege december omdat ons huis nog niet af was (we hadden nog geen koelkast, fornuis etc).

Aan het begin merkten we al dat er iets niet klopte aan het bed. Wij zijn met kerst een week op vakantie geweest en op 3 januari hebben we een klacht ingediend. Het bed zakte binnen ongeveer drie weken er op slapen helemaal in! Het lijkt wel alsof we op een berg liggen! We waren uiteindelijk begonnen met draaien van de matrassen omdat we er echt niet op kunnen slapen. Uiteindelijk hebben we het bed bij me ouders opgehaald waar we nu op slapen omdat het bed van Swiss Sense niet meer slaapbaar is!

Ik heb 3 januari een klacht ingediend waarna ik werd gebeld dat er voor 20 februari pas een service monteur langs kon komen. Deze is ondertussen langs geweest. Meneer gaf aan dat er sprake is van normale slijtage en dat het niet onder de garantie valt omdat het een outlet model is. Ik heb aangegeven dat ik het niet normaal vind dat een bed met drie weken inzakt. Meneer gaf aan dat hij één matras dat normaal 250 euro kost ons voor 200 euro wil verkopen dus twee matrassen voor 400 euro! Ik ben absoluut niet van plan nog één cent uit te geven aan Swiss Sense en verwacht dat ze dit netjes zullen oplossen.

Nadat de servicemonteur was vertrokken heb ik direct de servicedesk gebeld. Bij de servicedesk werd gemeld dat ze het intern zouden bespreken en binnen 2 dagen op terug zouden komen. Ik werd niet gebeld dus heb ik zelf gebeld. Meneer gaf aan dat het niet onder de garantie valt en dat hij niks voor me kan beteken buiten het feit dat ik nieuwe matrassen voor 400 euro bij hen kan kopen (grapjassen).

Ik heb aangeven dat ik absoluut geen nieuwe matrassen zal kopen en dat ik verwacht dat ze dit netjes zullen oplossen. Daarnast blijken ze cbw erkend te zijn daar is dus niks van te blijken.

Ik ben zo kwaad, Swiss Sense heeft me echt heel erg teleurgesteld!

Ik verwacht een nieuw matras, eentje waar ik langer profijt van zal hebben.

UPDATE: 7/3/2013 Ik wil mijn geld terug.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 06 maart 2013 om 11:40 geantwoord

Op 6 maart heeft Swiss Sense contact gehad met klant. Klacht is niet gegrond verklaard. Meneer nog een voorstel gedaan, waar meneer niet mee akkoord is gegaan.

Webcare
Swiss Sense.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Zuhal Celik

6 jaren geleden - De klacht is helemaal niet opgelost! Meneer wil dat ik 400 euro voor, in hun opinie, nieuwe matrassen betaal hoogstwaarschijnlijk zullen deze ook tweede hands spul zijn! LEZERS BIJ DEZE WIL IK JULLIE WAARSCHUWEN, DE BEDDEN VAN SWISS SENSE OUTLET ZIJN TWEEDE HANDS EN KAPOT! NOOIT KOPEN! ZONDE VAN JULLIE GELD! JE WORDT VOORGELOGEN MET PRACHTIGE VERKOOP PRAATJES ZOALS ‘JE HEBT GELUK DIT IS GEEN OUTLET MODEL’ EN ÍK HEB HEM NET UITGEPAKT KOMT RECHTSTREEKS BIJ DE FABRIEK VANDAAN’ NIET GELOVEN STELLETJE DIEVEN!

Alle klachten die gemeld zijn door Zuhal Celik