Klacht: Ingezakt bed

C. Witman op 04 juli 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in decenber 2019 contact op genomen met Leen bakker Zwolle, aangezien ons bed van bijna 1 jaar helemaal ingezakt is. Wij slapen inmiddels al ruim een half jaar slecht op ons bed!!
Elke keer moeten wij nieuwe foto’s sturen en inmiddels is de laaste keer al 1.5 maand geleden.

In de winkel blijven ze zeggen dat het hoofdkantoot zo druk is. Maar wij kunnen al een half jaar niet normaal meer slapen!!

Gewenste Oplossing:

Als ons bed gerepareerd word of dat wij een amder bed kunnen uitzoeken met eventuele bijbetaling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Witman