Klacht: Ingesloten door chauffeur.

op 24 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 18:30 stapte ik op Lijn 40 richting Gulpen. Aangekomen op Heerlen Station stapte de chauffeur uit (waar ik niet van op keek want dat doen ze regelmatig bij dit station.) Echter sloot de chauffeur daarna de deur waardoor ik dus geen kant meer op kon. Mensen buiten de bus zagen dit en riepen van buiten iets naar me maar vanwezige de dichtheid van de bus was het niet te verstaan. Na ruim vijf minuten had iemand buiten de bus een noodknop gevonden waardoor de bus open ging. Even later wees ik een andere chauffeur over het ongeval maar het leek hem niets te interesseren, terwijl dit voor mij een zeer onprettige situatie was.

Gewenste Oplossing:

Helemaal niets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 november 2017 om 21:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste TheSenate,

Wat jammer om te lezen dat je je opgesloten voelde in de bus. Wanneer de chauffeur de deur van de bus dicht doet, is deze altijd te openen. Zowel van binnenuit als van buitenuit. Dit is ook voor geval van nood aan de binnenzijde van de bus weergegeven door middel van stickerafbeeldingen. In of naast de deur zit een (draai)knop waarmee je de deur kunt openen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TheSenate