Klacht: Ingesloten door chauffeur.

op 24 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag om 18:30 stapte ik op Lijn 40 richting Gulpen. Aangekomen op Heerlen Station stapte de chauffeur uit (waar ik niet van op keek want dat doen ze regelmatig bij dit station.) Echter sloot de chauffeur daarna de deur waardoor ik dus geen kant meer op kon. Mensen buiten de bus zagen dit en riepen van buiten iets naar me maar vanwezige de dichtheid van de bus was het niet te verstaan. Na ruim vijf minuten had iemand buiten de bus een noodknop gevonden waardoor de bus open ging. Even later wees ik een andere chauffeur over het ongeval maar het leek hem niets te interesseren, terwijl dit voor mij een zeer onprettige situatie was.

Helemaal niets.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 november 2017 om 21:38 geantwoord

Beste TheSenate,

Wat jammer om te lezen dat je je opgesloten voelde in de bus. Wanneer de chauffeur de deur van de bus dicht doet, is deze altijd te openen. Zowel van binnenuit als van buitenuit. Dit is ook voor geval van nood aan de binnenzijde van de bus weergegeven door middel van stickerafbeeldingen. In of naast de deur zit een (draai)knop waarmee je de deur kunt openen.

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TheSenate