Klacht: ING pikt geld !!!

op 10 mei 2017 over ING in de categorie Banken

Betalingen wel gedaan voor lening, maar bedrag is niet aangepast.
Vorige maand had ik al een raar gevoel bij het bedrag wat er nog stond als restbedrag van de lening, maar had geen bewijs o.i.d.
Dus nu deze maand heb ik goed opgelet het bedrag stond begin april nog op 2082,-.
Nu is er weer een betaling geweest, maar bedrag is 10 dagen later nog steeds 2028,- terwijl ik 139,- per maand aflos.
Ik heb met de ING gesproken, maar hun hebben een mooi verhaal dat het klopt, waar ik geen woord tegenin kan brengen…
Eén ding weet ik zeker en dat is dat het bedrag als sinds vorige maand hetzelfde is ondanks een betaling die tussendoor is verricht.

Als mijn restbedrag wordt aangepast naar hetgene wat ik gewoon nog moet betalen, en dat is 2082, - min de 2 x 139,- van April en Mei.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 mei 2017 om 13:46 geantwoord

Beste mevrouw Babic,

Spijtig om te horen dat u een vervelend gevoel heeft.

U kunt in Mijn ING controleren of de aflossingen kloppen. Bij het kopje lenen staat de optie 'Details en transacties' in die omgeving zult u dan zien dat u keurig elke maand het bedrag aflost en dan dit ook verlaagt wordt.

Ik hoop dat u eruit komt zo.

Sanne
ING Webcare

Heeft op 11 mei 2017 om 00:33 geantwoord

Ik wordt hier als een gek neergezet alsof ik niet één getal kan onthouden en controlleren of dat klopt ..
Ik weet 100% zeker dat dit bedrag al minimaal 1 maand op 2082,- staat en deze maand niet is verrekend.( Wel afgeschreven! )
Wat er ook op die schermen bij die mensen staat, dit klopt niet.
Ik had vorige maand een raar gevoel, waardoor ik deze maand erop heb gelet, en het KLOPT NIET.. er is niks vanaf gegaan deze maand.

Alle klachten die gemeld zijn door kiki.babic