Klacht: oplichting

Enorm teleurgesteld op 28 april 2020 over informatiesnel.nl in de categorie Algemeen, Vaste Telefonie

Ik zocht op Google naar het nummer van UPS. De eerste hit was een verkort nummer genaamd 1891. Ik dacht daarom dat dit het nummer van UPS was. Na 7 minuten kreeg ik een man aan de lijn die vroeg naar welk bedrijf ik bel. Enigzins verbaasd zei ik: UPS?! . Daarna duurde het nog eens 15 minuten voor ik het bandje met alle keuzes door was. Uiteindelijk kreeg ik na een half uur (in totaal) iemand aan de lijn. Ik heb direct gevraagd waarom UPS een betaald nummer heeft. De medewerker vertelde dat dat niet zo is en dat ik 100 cent, per minuut betaal voor het gehele gesprek. Ook als ik ben doorverbonden. Ik vind het absurd dat dit bedrijf als eerste hit naar boven komt en het enige wat ze doen is doorverbinden waarbij ze belachelijke telefoonkosten hanteren.

Ik wil de 30 euro aan telefoonkosten terug en hoop dit netjes op te lossen. Ik weiger deze kosten te betalen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over informatiesnel.nl

Reactie van de melder van de klacht Enorm teleurgesteld

2 jaren geleden - Je hebt onlangs een klacht gemeld over informatiesnel.nl. Helaas neemt informatiesnel.nl jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Zie hier informatie over de eenmanszaak. KvK 61976954 Vestigingsnr. 000031033733 Ertskade 178 1019BB Amsterdam De onderneming organisatie wil niet dat haar adresgegevens worden gebruikt voor ongevraagde postreclame en verkoop aan de deur. Wijzigingen informatiesnel Ertskade, 1019BB AMSTERDAM Een overzicht van alle 7 mutaties met betrekking tot het bedrijf informatiesnel. 05-12-2019 De bedrijfsomschrijving van informatiesnel is gewijzigd. Zie het tabblad 'Algemeen'. 05-12-2019 De handelsnaam van informatiesnel is gewijzigd van Impact 360 naar informatiesnel. 05-12-2019 De zaaknaam van informatiesnel is gewijzigd van Impact 360 naar informatiesnel. 10-01-2019 Er heeft een mutatie plaatsgevonden in het correspondentie adres. 10-01-2019 Er heeft een mutatie plaatsgevonden in het vestigingsadres. 19-07-2018 Er heeft een mutatie plaatsgevonden in het correspondentie adres. 19-07-2018 Er heeft een mutatie plaatsgevonden in het vestigingsadres. informatiesnel Ertskade, 1019BB AMSTERDAM informatiesnel is gevestigd in AMSTERDAM en is actief in de branche Overige specialistische zakelijke dienstverlening. Bij informatiesnel is één persoon werkzaam. informatiesnel heeft zich gevestigd op 1-12-2014 en bestaat daarmee al zo'n 5½ jaar. De rechtsvorm van deze onderneming is een Eenmanszaak. In de directe omgeving van dit bedrijf zijn in totaal 8.380 bedrijven gevestigd. Van deze bedrijven zijn er 163 anderen ook actief in dezelfde branche als informatiesnel. Opgegeven bedrijfsomschrijving Accountmanagement Naamgeving Zaaknaam informatiesnel Handelsnamen Impact 360 informatiesnel Status Huidige status Actief Economisch actief Ja Kvk gegevens van informatiesnel Type vestiging Hoofdvestiging Kvk nummer 61976954 0000 Hoofdzaak dossiernummer 61976954 0000 Vestigingsnummer 000031033733 Rechtsvorm Eenmanszaak Ondernemingsindicatie Onderneming Kvk vestiging Amsterdam Reden inschrijving Nieuwe vestiging (oprichting algemeen) Branche Hoofdbranche Advisering, onderzoek en overige specialistische zakelijke dienstverlening Nevenbranche Overige specialistische zakelijke dienstverlening SBI code: 7490 Data Datum vestiging 1-12-2014 Werkzame personen Werkzame personen 1 Full time in dienst 1 Peildatum 28-11-2014 Import export Bedrijf actief in de import Nee Bedrijf actief in de export Nee Ben je op zoek naar de adresgegevens van informatiesnel, of het telefoonnummer of website adres van informatiesnel? Hieronder vind je alle contactgegevens die wij van deze onderneming hebben. Let op: dit bedrijf heeft de Non-Mailing-Indicator aan staan en mag dus NIET benaderd worden met fysieke post of huis-aan-huis bezoek voor reclamedoeleinden. Vestigingsadres: Ertskade, 1019BB AMSTERDAM Noord-Holland Correspondentieadres: Ertskade, 1019BB AMSTERDAM Noord-Holland

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over informatiesnel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Enorm teleurgesteld