Klacht: Informatie mail daar maken zij een abonnement van

op 04 oktober 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ergens midden september ben ik telefonisch benaderd door crowncard. Of ze mij een info mail mochten sturen ,dan kon ik kijken of het iets voor mij was.ze hebben een bandopname gestart of mijn gegevens klopte.Ik heb nog tegen de telefoniste gezegd dat ik weinig interesse had.
Ik heb een mailtje gehad om de card te activeren, dat heb ik niet gedaan. Wilde een dag later laten weten dat ik het niks vond, maar dat moest via een formulier op de pc, wat me niet lukte. Vandaag een mail gehad Met een factuur. Mailtje gestuurd ( dan maar gewoon) dat ik geen interesse had.
Had ik volgens hun al voor 30 september moeten doen en nu zit ik er aan vast? Ik heb ook geen kaart ofzo gehad .Ontdekt dat je een overeenkomst kunt ontbinden in geval van agressieve verkooppraktijken. Nogmaals een mail gestuurd. Het heeft niets opgeleverd, ze willen gewoon dat ik betaal!

Ik wil geen abbonemet op crowncard. Of ontbinden op basis van agressieve verkooppraktijken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindepin