Klacht: ineens erg hoge rekening mobiele data

op 27 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb bij mijn vodafone abonnement 300 mb aan internet. Dat is niet veel maar ik red het er al jaren prima mee (een jaar geleden had ik zelfs maar 250 MB). Ik heb er misschien 2 of 3 keer met een paar euro overheen gezeten. En nu kreeg ik ineens een rekening van 100 euro extra! Ik heb contact gehad met Vodafone en zou op 1 dag ineens 560 mb gebruikt hebben, waar ik normaal dus maximaal 300 in een maand gebruik. Ik heb de rekening van de rest van de maand bekeken, en na die 560 mb was het hoogste wat ik verbruikt heb 28 op een dag, en meestal ver daaronder. Ik ga altijd heel zuinig om met mijn mb’s. Zodra ik de wifi aan heb gaat mijn mobiele data uit. De mb’s zet ik dus heel bewust aan en gebruik ik heel bewust. Ik kijk ook nooit filmpjes. Vodafone kan mij verder niet vertellen wat ik precies gedaan zou hebben, en op welk tijdstip, omdat ze deze gegevens niet mogen bewaren ivm met de privacy wet. Maar ik moet dus gewoon maar aannemen dat het klopt, terwijl ik dat zelf niet geloven kan?

Als ik bewijs heb of mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nardi