Klacht: inductueplaat

op 01 januari 2015 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe plaat gekocht.
Geen aansluitschema bij geleverd, dus gebeld. Antw. Electrolux: een monteur neemt contact met U op. 20min later staat er een monteur, ongevraagd, voor de deur .”was in de buurt tussen 2 klussen door”. Hij meet de Perilex wcd door en komt tot de, compleet foute, conclusie dat de wcd niet goed is aangesloten. Man vertrekt na 5 min weer, na mijn mailadres gevraagd te hebben. 1 uur later een mail met een rekening ad € 75,–. Hierop gereageerd met de mededeling dat dit onverwacht en totaal niet afgesproken was. Na enkele rekening teruggestuurd te hebben, volgt nu een dreigend incassoburo.
Gelukkig heb ik getuigen en een verklaring van een officiele electromonteur die verklaard dat er met de wcd niets mis is.
Een rechtzaak kan altijd nog en zie ik met zeer veel optimisme tegemoed

Rekening seponeren

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 08 januari 2015 om 12:28 geantwoord

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Uw klacht is binnengekomen met de melding dat de plaat niet verwarmde vandaar dat er een technicus langs is gekomen. Op het moment dat hij constateert dat de elektra niet goed of niet veilig is, zullen de kosten die daar uit voortvloeien voor de klant zijn. Dat is ook zo in uw geval. Wij zien dan ook geen reden om hiervan af te wijken.

Reactie van de melder van de klacht domu

3 jaren geleden - Opgelost???? Mag ik ook weten waarmee?

Reactie van de melder van de klacht domu

3 jaren geleden - Zijn ze nu ook al zo arrogant, of te laf, om de reden van oplossing te vermelden? Hoe dom kun je als bedrijf zijn!!

Alle klachten die gemeld zijn door domu