Klacht: Inductieplaat herkent pan niet en geeft geregeld foutcode F47

op 02 september 2018 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben nu sinds 2 maanden geleden een nieuwe keuken met Whirlpool inductieplaat. Geregeld geeft deze de foutcode F47 terwijl er geen problemen zijn met de kabelaansluiting. Daarnaast geeft de plaat op sommige dagen aan dat hij de pan niet herkent. Dit terwijl de pannen die we gebruiken geschikt zijn voor inductie.
Aangezien een reparatiemonteur langs laten komen geld kost wanneer er geen defect blijkt te zijn is dit voor ons te risicovol. Dit aangezien het probleem zich ongeregeld voordoet en dus niet constant is. Hierdoor hebben wij geen andere optie die wij kunnen benutten.

Een reparatie of vervanging zonder dat voorrijkosten betaald moeten worden. Dit moet betaald worden wanneer het defect zich niet voordoet op dat moment en is dus een onzekere factor bij een onregelmatig defect als de onze.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NLaaron