Klacht: Kapotte wasmachine

op 02 juni 2020 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Indesit

In september een wasmachine gekocht van indesit. Machine heeft meerdere kledingstukken kapot gemaakt. Gebeld voor een monteur. Deze kon pas na 4 weken komen. Monteur gaat met een panty 1 minuutje door de trommel en constateert dat deze niet stuk is, aangezien de panty niet stuk ging. Verder nergens na gekeken. Conclusie monteur, gebruikersfout. Ik weet niet, maar ik was al meer dan 20 jaar en weet toch echt wel hoe dit moet. Maar goed, monteur kon het niet wegschrijven onder garantie dus zou er een factuur komen. Recensie achtergelaten op Facebook. Toen waren ze er als de kippen bij. Er zou vandaag gezocht worden naar een passende oplossing werd afgelopen vrijdag gezegd. Sinds gisteren lekt machine water aan de onderkant en trommel draait niet meer. Dit ook aangegeven bij de persoon met wie ik contact had via Facebook. Afgesproken dat ik zelf even moest bellen met de klantenservice voor een nieuwe afspraak met een monteur. Aan het einde van de middag gebeld. Er was niks bekend en er kan pas de 19e een monteur langs komen. 17 dagen geen wasmachine! Hoe dan met kids in huis?????? Ook nog behoorlijk beschoft behandeld aan de telefoon.

Met een snelle oplossing. 1 die niet 2 weken duurt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonamursel