Mijn Klacht:
-16 april jl. had ik eerste contacten met dit bedrijf. Via telefoon boden ze diensten aan om een bedrijfspromotiefilmpje te maken voor YouTube kanaal.
-Vrijblijvend hadden ze een 1e opzet gestuurd hoe mijn filmpje er ongeveer uit zou kunnen zien. De opzet zag er aardig uit en ik ging akkoord dat ze het filmpje voor mij gingen maken. Daarvoor kon ik een wijzigingsformulier aanleveren om het filmpje helemaal naar mijn wens af te maken. Voor de verwerkingstijd stond minstens 7 dagen.
– 10 mei heb ik toen het wijzigingsformulier opgestuurd met fotobestanden via wetransfer, om het filmpje af te maken.
– Daarna heb ik nog 2 keer mijn foto bestanden moeten opsturen, omdat ze de link hadden laten verlopen.
– na mail van mijn kant, waar nu mijn filmpje bleef? kreeg ik een excuus mail dat er door omstandigheden van alles mis was gegaan. Ik heb hierover ook nog telefonisch contact gehad. En er werd mij ten stelligste beloofd dat het filmpje nu afgemaakt zou worden. Daarvoor had ik een telefonische afspraak op 29 juni jl. staan.
– Helaas ging die niet door, vanuit hun kant. En er werd geen nieuwe afspraak vanuit hun kant naar mij toe gemaakt. En ik geen mail ontvangen voor een nieuwe afspraak, die mij nagestuurd zou worden.
Als dit een promotie bedrijf moet voorstellen? Mijn vertrouwen in het bedrijf Independens heeft onderhand het nulpunt bereikt.
De factuur heb ik 19 april jl. al betaald. Helaas.
Ik had toen nog het volste vertrouwen dat er geleverd zou worden.
Ze hebben mijn vertrouwen beschaamd en ik voel me niet goed behandeld als klant.
Gewenste Oplossing:
Als mijn filmpje is afgemaakt. Dat alle wijzigingen van het wijzigingsdocument met de fotobestanden die ik naar Indepens heb opgestuurd zijn verwerkt in het filmpje, zoals ik het heb aangegeven.
Dat het filmpje goed op mijn praktijkwebsite is geïmplementeerd .
Wellicht een tegemoetkoming voor al het ongemak,niet geleverde prestatie en tijd die het mij op deze manier heeft gekost.
