Klacht: Incorrecte informatie

op 13 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Betreft villa favorieta hotel en resort in marsala.

Wij zijn hier gisteren 12 mei aangekomen. Op site van booking.com staat dat er een zwembad is en dat het ontbijt plaat vindt binnen en buiten in de tuin.
Het zwembad is nog niet open en ontbijten kan niet buiten omdat het seizoen maar rond juni begint. Deze informatie staat nergens vermeld op de site van booking.com en ook niet op hun eigen site in het Italiaans. Ikheb dit gemeld aan de receptie dat zij geen rorrecte informatie doorgeven. Eigenlijk betalen we teveel voor hetgeen we krijgen. Dit is onze laatste bestemming op het eiland en op onze vorige bestemmingen konden we wel buiten op het terras ontbijten. Het ergste is dat wij bij onze vorige bestemmingen veel minder betaalden en veel meer service kregen. Ik vind het normaal dat je meer betaald voor een verblijf met zwembad maar dan moet het zwembad wel open zijn. Wij voelen ons bedrogen en zouden graag een compensatie willen ontvangen van dit hotel.
Dit is onze eerste boeking via booking.com waar we niet tevreden over zijn en wij boeken normaal gezien 2x à 3x per jaar een vakantie via jullie.
Met vriendelijke groeten
Carine d’angelo en De Bosscher Marc
Dorpstraat 98
9890 Semmerzake
0032 478 22 60 84

Als de informatie op de site overeenkomt met de werkelijkheid.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marksken