Klacht: Incomplete producten geleverd

op 19 juni 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Ik heb bij Kwantum online twee stuks veger en blik besteld. Pakket werd bezorgd en toen bleken de stelen van de veger er niet bij te zitten. Mail naar kwantum gestuurd. Zij kwamen met de volgende 2 opties: omruilen in de winkel of pakket naar Postnl punt brengen en dan nieuwe producten ontvangen. Ik heb geschreven dat ik het hier niet mee eens ben omdat ik niet voor niets online heb besteld. Ik heb gevraagd of ze de nieuwe producten willen bezorgen zodat ik de incomplete direct mee kan geven. Dit is niet mogelijk volgens de klantenservice. Vervolgens heb ik gevraagd of ze mij uit klantvriendelijk oogpunt twee nieuwe op willen sturen, totale waarde 9 euro. Sindsdien is het radiostilte van de kant van Kwantum.

Het gaat om een laag bedrag dus is dit meer een principe kwestie. Als ik iets online bestell en bezorgkosten betaal, verwacht ik van Kwantum dat zij de door hen gemaakte fout rechtzetten. Ik ben tevreden als kwantum twee nieuwe, complete vegers en blikken naar mij opstuurt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Japeveko