Klacht: Incompetente medewerkers.

op 09 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Het is niet de eerste keer dat ik eraan heb gedacht om een klacht in te dienen, maar de maat is nu vol. Ik heb niet genoeg handen om te tellen hoe vaak ik terug moest gaan naar de winkel vanwege een korting die er niet af ging of een betaald product wat verdween. Ik snap dat het ook een beetje ligt aan het geval dat het Rotterdam Zuid betreft. Maar beste Dirk van den Broek uw medewerkers van de Hellevoetsraat zijn incompetent. De vakkenvullers lopen je voor de voeten. Als hun maar gemakkelijk hun werk doen zodat ze klaar zijn ongeacht het ongemak van winkelende mensen. Het onhandig verplaatsen en in de weg zetten van de karren valt ook niet in de smaak. Een erg schone indruk binnen en buiten zul je er ook niet krijgen. Het inleveren van de flessen is vaak ook een moeilijke taak. Dat apparaat werkt niet als de flessen aan de andere kant geen aandacht krijgen, dan krijg je een opstopping. Ik rij liever 5 min door dan dat ik bij deze Dirk mijn boodschap doe.

Trek of de riem strakker of vervang uw werkers met werkers met fatsoen en een brein.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 16:05 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat u deze problemen ervaart in onze winkel in Rotterdam Zuid/Rotterdam Hellevoetstraat. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Graag neem ik dit op met de leidinggevende en de rayonmanager, zodat zij dit kunnen gaan aanpakken.
Zou u het waarderen als de supermarktmanager u hierover opbelt?

Alle klachten die gemeld zijn door Raviano