Klacht: inchecken en boarden vlucht Edinburgh-Amsterdam

op 01 april 2013 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

twee en een half uur van te voren op vliegveld Edinburgh voor onze vlucht KL 1290 naar Amsterdam om 17.40 uur. Automatisch ingecheckt en vervolgens een uur in de rij gestaan om de bagage te kunnen afgeven. Vervolgens door naar de douane waar een rij stond die voor ons duurde tot 17.30 uur. Wij hebben het vliegtuig op de seconde gehaald.(keihard gerend) Het personeel op het vliegveld was onwillig en volstrekt niet meewerkend aan de enorme rijen en mensen die niet konden boarden vanwege mismanagement. KLM kan hier verder niets aan doen naar ik begreep maar wel waarschuwen dat de vliegvelden in Groot Brittanie problemen hebben om op tijd te werken (dit werd door vele Britten ons verteld..)

Met duidelijke informatie van KLM over de toestand op andere vliegvelden dan Schiphol (lang leve Schiphol-ik ben trots op ons vliegveld!)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jansb