Klacht: Inchecken / Boarden

op 14 augustus 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Na zonder problemen (inclusief controle van paspoorten en ID-kaart) te hebben ingecheckt voor onze vlucht naar Marokko mochten we toch níet instappen. Pas bij de gate bleek de ID-kaart van onze zoon niet geldig te zijn om naar Afrika te kunnen gaan. Vanzelfsprekend zijn we daar zelf verantwoordelijk voor, maar ………….als dit bij het inchecken was gemeld, dan was er nog ruim voldoende tijd geweest om bij de marechaussee een noodpaspoort te regelen. Nu dienden we 3 extra vluchten te regelen, wat de volgende dag pas kon voor……….€ 1.320,= Dit was ook nog eens naar Marrakech en niet naar ons vakantie-adres in Agadir, waardoor er ook nog eens €100 extra reiskosten bijkwamen. Ook leverde het nog een hotelovernachting in Amsterdam op !!!

Pas wanneer de extra gemaakte kosten zijn vergoed, aangezien het overduidelijk een fout was van degene, die het inchecken regelde.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Doppen