Klacht: Inchecken

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht over het in- en uitchecken bij arriva. Vanmorgen heb ik per abuis en in de haast ingecheckt bij arriva maar dat moest NS zijn. Nu had ik nog 4 minuten voordat de trein vertrok en dat dat ik snel even bij een andere paal kon uitchecken bij arriva. Dit omdat ik er van uitging dat dit bij arriva net zo geregeld ia als bij NS Maar nee dat ging niet. Ik heb het 2 minuten geprobeerd. Ik begreep dat ik dan minimaal 3 minuten moest wachten en die tijd had ik niet. Nu begrijp ik dat u als vervoerder meerdere argumenten kunt geven die het probleem bij mij leggen: neem meer tijd op station rn check dan ook niet in bij de verkeerde vervoerder. Toch vind ik dat arriva hier iets aan zou moeten doen. Ik ben vast niet de enige die in de ochtend haast en met se vele verschillende vervoerders die fout maakt. Misschien toch goed dat u als vervoerder hier een oplossing voor zoekt. De oplossing van de ns werkt prima. Gelukkig lopen de kosten nu niet enorm hoog op omdat ik uit kan checken in sittard, maar alles bij elkaar heeft het reizen van dit stukje (maastricht-sittard) mij vandaag 2 keer zoveel gekost.

Indien Arriva een oplossing bied voor dit soort vergissingen,namelijk de mogelijkheid om direct te kunnen uit checken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 07:48 geantwoord

Beste Brigittezanden,

Oeps! Kan gebeuren! Je geeft aan dat je extra kosten hebt gemaakt, deze kun je via: www.uitcheckgemist.nl terugvragen. Je bevindingen over het snel weer opnieuw uitchecken stuur ik intern door naar de betreffende afdeling. Jouw bevindingen kunnen dan ter evaluatie meegenomen worden.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Brigittezanden