Klacht: Incheck bij de gate vanaf luchthaven Barcelona datum 23-05-2018

op 14 juni 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Bij de incheck gate op de luchthaven Barcelona maakte grondpersoneel van Transavia , bezwaar tegen mijn handbagage. Deze bestond uit 1 stuk handbagage van max. 45x40x25 cm. en een handtas. Ik reis al jaren met deze combinatie van Amsterdam-Barcelona Barcelona-Amsterdam.
Uw mannelijk personeelslid was erg agressief tegen mij bij het inchecken.Ik moest mijn handtas in mijn koffer stoppen. Ik ging toen uit de rij om te proberen deze in mij handbagage te proppen. Er kwam zelfs security bij te pas. Ik wis niet wat mij overkwam voelde me net een crimineel en dat om een handtas, (welke ik al jaren zo bij mij draagt tijdens de incheck). Zodra ik het voor mekaar had om de handtas in de koffer te stoppen rukte de security mijn koffer uit mijn handen. Verbaasd was ik en ging achter de security aan. Een ander personeelslid van Transavia sommeerde de security uiteindelijk om mijn koffer terug te geven.Vervolgens mocht ik via de gate mijn weg vervolgen om het vliegtuig in te stappen boos en ontdaan vloog ik terug naar airport Amsterdam. Als trouwe klant van Transavia wilde ik van bovenstaande
klacht melding maken.

n.v.t.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maria kronenburg