Klacht: Incassobureau

op 21 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik krijg van een incassobedrijf een herinnering om te betalen. Ik zou op 4-1-2021 een magnetron besteld hebben maar deze niet hebben betaald. Bovenop de kosten van de magnetron wordt €65, extra administratie kosten berekend. Na vele telefoontje met Wehkamp ben ik nog geen stap verder. Ik heb nooit een magnetron besteld, en dus ook niet ontvangen . Ik heb om een bewijs van aankoop gevraagd en/of bewijs van bestellen. Echter volgens klantenservice kunnen ze dit niet sturen omdat het dossier reeds naar het incasso bureau gestuurd is. Het vreemde is dat het adres van de herinnering het adres van onze buren is maar het staat op mijn naam. Mijn buren hebben overigens ook nooit een magnetron besteld! In mijn eerste contact met klantenservice Wehkamp werd overigens bevestigd dat ze in hun systeem niks konden vinden. Ze vonden het zelf ook raar. Dame zou het doorsturen naar de financiële afdeling. En ze adviseerde mij om een mail te sturen. Dit heb ik gedaan. Maar daarop werd geantwoord dat ze niks voor mijn konden betekenen omdat het dossier al naar incasso bureau was overgedragen. Kortom , Whekaml draagt iets over naar een incasso bureau en ik mag zelf het tegendeel bewijzen. Wat ik dus niet kan omdat ik nooit een magnetron besteld heb!! Ik voel me totaal. Ik voel me totaal niet serieus genomen en vind het ronduit schandalig hoe Wehkamp het probleem bij mij neerlegt!!!

Reactie van Wekamp dat ze een fout gemaakt hebben en dat het dossier bij het incasso bureau gesloten wordt. En een excuus zou zeer op zijn plaats zijn!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 mei 2021 om 15:29 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat dit zo is gelopen. Wij nemen deze situatie erg serieus, excuses dat dit niet zo is overgekomen. Wij kijken graag met u mee hoe wij u het beste kunnen helpen. Wilt u uw mailadres en geboortedatum samen met een omschrijving van uw klacht sturen naar [email protected] ? Dan pakken wij dit verder met u op.

Alvast bedankt.

Webcareteam Wehkamp