Klacht: Incassobureau

op 21 september 2017 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Tijdens het zoeken naar een schoonmaakster, heb ik mij aangemeld op ikzoekeenschoonmaakster.nl. Er zou voor mij gezocht worden naar een geschikte schoonmaakster en daar zou ik van op de hoogte gebracht worden. Ondertussen had ik zelf al een geschikt iemand gevonden en daarvan dus ook de dienst afgenomen.

Nou krijg ik een aantal dagen geleden een brief van een incassobureau dat er 31 euro aan ‘bemiddelingskosten’ in rekening zijn gebracht en daarboven op ook nog 40 euro incassokosten. Het blijkt dus dat er 31 euro betaald moet worden voor het zoeken naar een match, ook als er geen gebruik wordt gemaakt van de dienst. Dit staat echter nergens vermeld en de mails voor de originele bemiddelingskosten kwamen ook in mijn ‘reclame’ folder terecht.

Ik vind het daarom ook zeer ongebruikelijk dat er mij ten eerste 31 euro in rekening wordt gebracht voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt en daarnaast ook nog eens incassokosten. Dit vind ik niet de manier van omgang met consumenten.

Als de bemiddelingskosten en de incassokosten kwijtgescholden worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 27 september 2017 om 10:09 geantwoord

Helaas hebben wij van meneer geen reactie mogen ontvangen. Op de mail die wij hebben verstuurd omtrent de klacht. We hebben meneer een oplossing geboden en hopen dat hiermee de klacht is verholpen. We hopen dan ook spoedig een reactie te ontvangen zodat we deze klacht op de juiste manier kunnen afsluiten. Uiteraard hebben wij voldaan aan de wensen van meneer en is de incasso opdracht ingetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door Erikvdberg