Klacht: incasso vordering

op 31 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betalingsherinneringen worden via email naar mijn zoon gestuurd, maar hij gebruikt zijn email alleen voor bestellen .
Dus gelijk een incassovordering met extrakosten van 40 euro.
nu heeft mijn zoon geen werk en ook geen uitkering en nu dus ook geen zakgeld meer , omdat ik de kinderbijslag niet meer krijg.
wilt u mijn zoon blokkeren of anders de herinneringen per post versturen
dan kan ik deze eerder onderscheppen

Gewenste Oplossing:

als ik geen onverwachte aanmaningen of dreigbrieven meer krijg.
mijn motto eerst betalen dan opsturen en zeker met kinderen al zijn ze al een paar maanden zogenaamd volwassen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 01 september 2016 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Blanker,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u proberen te bellen. Ik heb u helaas niet kunnen bereiken, daarom heb ik u een e-mail gestuurd met alle relevante informatie.

Heeft u verdere vragen over de factuur, neem dan gerust contact met Segoria op.

Ik wens u een hele fijne dag toe.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door maurice blanker