Klacht: Incasso STG ADYEN

op 23 januari 2014 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is 84,95 afgeschreven, en ik weet niet waarvoor dat is.
Er staat ook niets bij de afschrijving waarop ik kan opmaken wat dat geweest zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, en hoe het kan dat zoiets mogelijk is, zowel van de adyen kant, als die van de bank. Hoe kan een bank akkoord gaan als ik er niets van weet?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 23 januari 2014 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

https://www.adyen.com/info-for-shoppers/

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ronaldabelskamp