Mijn Klacht:
Per 3 maart 2016 digitaal geabonneerd, met automatische incasso opdracht, 1e maand gratis. In april wordt incasso niet gedaan, in mei ook niet waardoor ik contact opneem met basic fit. Zij zeggen mij in april te hebben gemaild ivm niet kunnen incasseren. Mail heb ik niet ontvangen, ook niet in spam berichten. Incasso was altijd mogelijk, nooit een vooraankondiging gezien. Antwoorden op mijn vragen laat 3 weken op zich wachten. Uiteindelijk blijkt dat ik rekeningnummer geb gegeven en niet de Iban, basic fit geeft asn het ook vreemd te vinden dat de inschrijving toch is gelukt. Ik betaal handmatig de maand april en mei en mail diverse keren of er nu gewoon geïncasseerd gaat worden want Iban is nu bekend. Weer 3 weken overheen, ik inmiddels 7 mails gestuurd. Vandaag ontvang ik een zeer onpersoonlijke mail dat ik juni handmatig moet betalen met 7,50 incasso kosten. Hoe brutaal! En weer geen antwoord op de vraag of ik nu weer kan gaan sporten, het is immers niet mijn fout? En ik wil de bevestiging van mijn opzegging per 1 maart 2017 want ik stap na dit abonnement over naar andere sportschool. Ik ervaar de mail contacten ala zeer slecht, niet adequaat en niet klantvriendelijk. Wanneer ik op tijd antwoord had gekregen op mijn inmiddels 8 verzonden mails, had ik gewoon kunnen sporten en normaal kunnen betalen. Ik betaal juni incl de 7,50 kosten maar ben met laatste absoluut niet eens. Ik overweeg volgende week mijn jaar in een keer af te kopen om gelijk over te kunnen stappen naar andere sportschool.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik direct antwoord krijg en we samen correct kunnen oplossen, immers door de trage beantwoording loopt deze kwestie voor mij heel negatief af. Ik kan niet sporten en zit nu met adm kosten, ten onrechte.
