Klacht: Incasso kosten zonder reden en betalingen heel laat verwerken en niet reageren op klachten.

op 10 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als de incasso niet lukt wordt er direct afgesloten met bijbehorende kosten. Ze mailen niet zoals aangegeven op mijn tele 2 en als je betaald wordt dit erg laat verwerkt met de bijbehorende kosten van incasso buro Bos (net zo aso als tele 2) Daarnaast wordt er niet gereageerd op klachten of op lang aandringen met alleen een NEE en geen uitleg of onderbouwing.

Gewenste Oplossing:

Als alle heraansluitkosten en incasso kosten worden terug betaald en de rekening gestuurd word zoals afgesprokenvia de mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blof