Klacht: Incasso door Facturatie op vervallen mail adres.

op 12 mei 2017 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik had blijkbaar een factuur per mail ontvangen waarbij het mailadres buiten mijn medeweten was komen te vervallen.
Op 30 jan kreeg ik ineens een sms waarop ik via de sms op 31e januari reageer of ze de factuur naar een ander mail adres op willen sturen. Daarna blijft het een tijd stil waarna incasso via Ultimoo.
Daarna telefonisch contact en mail verkeer gehad waarna een zeer klantonvriendelijke behandeling volgt.
Ik heb dossier opbouw gemaakt en de namen van de diverse medewerkers genoteerd.
Vandaag krijg ik een brief waarin de incasso van 40€ Van Ultimoo (incasso) zelfs is doorgespeeld naar Bosveld (incasso en gerechtsdeurwaarder).
De factuur van Hostnet van €33,88 is overigens betaald.
Ik kreeg op Ultimoo overigens zeer slechte reactie waarbij het soms meee dan een week duurde voor ik reactie kreeg.

Volledig kwijtschelden van de €40

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 12 mei 2017 om 09:26 geantwoord

Heeft op 12 mei 2017 om 13:30 geantwoord

Beste medewerkers Hostnet,

Jammer dat u de fouten die door jullie zijn gemaakt niet wilt toegeven.
Jammer dat het bedrijf Hostnet wel per SMS berichten verstuurd maar op een terugmelding niet reageerd zonder te vermelden dat dit niet mogelijk is. Ik had u namelijk op 31-01-2017 gevraagd om de factuur naar een ander mail adres toe te sturen waarop ik het bedrag over zou maken.
Het incasso bedrijf Ultimoo zegt mij niets en reageerde pas na meer dan een week op diverse mail verkeer waardoor dit bedrijf niet betrouwbaar is.
Hopende op een correcte oplossing en ja ik wil wel betalen voor de dingen waar u recht op heeft maar niet op deze incasso kosten die totaal overbodig zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Gj Klooster