Klacht: Incasso bureau

op 10 augustus 2017 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Tijdens het zoeken naar een geschikte schoonmaakster voor ons appartement hebben wij ons helaas ook aangemeld bij ikzoekeenschoonmaakster.nl. Echter stond er helaas nergens duidelijk aangegeven dat alleen inschrijven ons al €30 zou gaan kosten. Wij hebben geen gebruik gemaakt van onze “match” (lees; niet eens contact gehad met de match) ivm het feit dat we al een geschikt iemand gevonden hadden. Meerdere emails met zogenaamde facturen zijn in de reclame folder van de email beland waardoor we zojuist gezien hebben dat deze website nu aan het “dreigen” is met een incasso bureau. Ook na een reactie dat er geen gebruik is gemaakt van hun zogenaamde “dienst”, word er verwacht van dit bedrijf dat we €30,- betalen voor helemaal niets…

Wanneer de facturen (& incassso bureau) worden ingetrokken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur678