Klacht: Incasso bureau

op 10 oktober 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Beste modemusthaves.

Ik dacht eindelijk een goed bedrijf te hebben gevonden. Waarbij je leuk kan shoppen en alles goed geregeld is.

Ik heb 2 accounts bij u. Omdat 1 van mijn emails gehackt is geweest.

Ik had een aantal producten retour gezonden. en ik was aan het wachten op een aangepaste factuur.
Die ik dacht nog niet ontvangen te hebben.

Nu krijg ik gister een bericht via de sms dat ik een koste moet betalen van 71,85 waar er nog is euro 40,- extra bij is gekomen omdat alles naar een incasso bureau is gestuurd.

Alle mails zijn verstuurd naar mijn gehackte mail waar ik is pas sinds vrijdag weer in kan.

Ik snap niet dat jullie niet een mogelijkheid hebben genomen om telefonsch contact met mij op te nemen, of zelfs even een brief te versturen dan had ik dit direct overgemaakt maar ook omdat nergens jullie rekening nummer staat is het erg lastig over te maken!

Nu moet ik zoveel moeite doen om het uit te leggen zoveel moeite is een brief niet.

Of een mail naar het goede account die ook bij jullie is aan gescheven en jullie hebben al mijn goede gegevens.

Ik heb direct de euro 71,85 aan u overgemaakt maar er staat overal klant is koning dat voelt op dit moment echt niet zo!

Ik zou graag telefonisch met u in contact komen.

Of op een manier er uit komen maar hoe het nu gaat zal ik echt niet snel meer wat bestellen terwijl jullie erg leuke spullen hebben.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u!

Met vriendelijke groeten,

Natascha Magielse

Dat het zo goed is nu ik het al heb overgemaakt!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nataschamagielse