Klacht: Incasso brief

op 19 juli 2012 over H&M in de categorie Kledingwinkels

H&M heeft spullen verstuurd die kwamen aan in gescheurde doos .
hier klacht over gedaan dat ik niet zou betalen voor de oplossing er was geen probleem zeiden ze.
vervolgens aanmaningen gekregen dus toch maar betaalt weliswaar te laat maar toch .
nu krijg ik een brief van de incasso buro dat ik nog 38,75 incasso kosten moet betalen.
mail naar h&m een brief met alles daarin.
waar vervolgens helemaal niet naar wordt gekeken .
enige wat ze kunnen melden is bel de incasso buro en de volgende keer kunt u alleen met credit card of rembours betalen .
nou die komt niet meer de andere keer.

De oplossing zou voor mij zijn als ze mensen serieus nemen en zorgen dat de incasso kosten komen te vervallen minimaal voor de helft aangezien ik ook bewust er van ben dat ondanks zij een fout hebben gemaakt ik ook te laat heb betaald.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 november 2013 om 15:48 geantwoord

Hallo,

Omdat wij alle klachten graag met uiterste zorg willen behandelen, hebben wij (H&M Klantenservice) ons op 1 mei 2013 ingeschreven bij klacht.nl.

Voor alle meldingen die vanaf deze datum zijn binnengekomen zorgen wij voor een passende oplossing.
Is jouw klacht vóór 1 mei 2013 geplaatst en mocht je deze nog graag met ons willen bespreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

H&M Klantenservice.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.
Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 – 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com