Klacht: Incasso

op 15 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb nog nooit wat bij Adyen ingevuld wat geld zou kosten en nu heb ik een incasso melding gekregen van Adyen, waarvan ik geen idee heb wat het is. Het bedrag is ook niet bekend.

Graag zou ik hier meer over willen weten en afmelden dat jullie mijn rekeningnr gebruiken.

nvt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2017 om 01:14 geantwoord

Geachte Mirthe,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer (16 cijfers) of een print-screen van het bankafschrift met daarop uw IBAN kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen en de merchant te identificeren.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com