Klacht: Incasso

op 28 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte M,
Mijn zoon Daniël v woesik heeft in het najaar van 2013 kennis gemaakt met u sportschool.
Het leek hem wel wat om te gaan sporten samen met zijn vriend Mike Dubbeld.
Bij de balie werden ze te woord gestaan door een medewerker, en werd er afgesproken dat ze zouden gaan sporten als ze de financiële middelen hadden, in tegenstelling tot Mike Dubbeld lukte het Daniel niet omdat voor elkaar te krijgen.
Tot die tijd zou hij een inactief lid zijn van Basic fit zonder financiële verplichting ( uitspraak van uw balie medewerker ).
Daniel is ook nooit tot tegenstelling van Mike Dubbeld actief geworden op uw sportschool wat u kunt toetsen bij de toegangs controle omdat hij daarvoor de financiële middelen miste.
Afgelopen zaterdag 25 januari 2014 viel er een rekening van het incasso bureau namens Basic fit bij ons op de mat, of hij 215 euro contributie wilde betalen van afgelopen jaar plus het nieuwe jaar.
Misschien berust alles op een misverstand dat hoop ik van ganse harte,want Daniel heeft nog steeds geen inkomsten en uitzicht op inkomsten zijn er niet gezien de situatie op de arbeidsmarkt.
Natuurlijk gunnen we Daniel dat hij kan gaan sporten bij uw sportschool maar ontbreekt bij ons de financiële rek om dat te realiseren voor hem, en hopen net als vele met ons dat spoedig veranderd op de arbeidsmarkt zodat er voor Daniel en vele andere ook hobby’s zoals sporten mogelijk wordt bij uw sportschool basic fit.

Dat de rekening teniet wordt gedaan, dat zou ik grote service vinden van het bedrijf Basic fit.
En hou je toekomstige klanten tevreden naar mijn zeer bescheiden mening.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 07 februari 2014 om 20:27 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen met mevrouw. Haar zoon heeft op de club een jaarlidmaatschap afgesloten tegen zijn weten in. Niettemin heeft hij zijn handtekening gezet onder een jaarlidmaatschap. Hij zal dan ook tot het einde van zijn lidmaatschap alle contributiegelden moeten voldoen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gaida