Klacht: incaso

op 16 januari 2014 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 16 januari 2014 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

https://www.adyen.com/info-for-shoppers/

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 20 januari 2014 om 06:56 geantwoord

Er is helemaal niks opgelost heb nog steeds mijn geld niet terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Adyen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door iris18