Klacht: In gebreke blijven van terugbetaling VidaXL

T.Kant op 24 augustus 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Op 30 maart 2021 hebben wij een twee artikelen besteld bij VIDAXL. De artikelen hebben wij na ontvangst in de eerste week van april direct aangemeld voor retour omdat ze niet naar wens waren. Conform de voorwaarden die VIDAXL hanteert, en dat het geld binnen de wettelijke 14 dagen teruggestort zou worden. Dit is tot op heden (24-8-21) nog steeds niet gebeurd, ondanks tientallen contactmomenten zowel telefonisch als per mail waarin VIDAXL heeft bevestigd de terugbetaling te gaan regelen.

Hierover hebben wij een zeer uitgebreide aangetekende brief gestuurd op 10-7-21 en daar diverse bewijsstukken aan toegevoegd. In deze brief stellen wij de koopovereenkomst te ontbinden omdat VIDAXL structureel in gebreke blijft en ronduit onwettelijk handelt. Deze brief is ontvangen en er is voor getekend op 13-7-21. Ook op onze aangetekende brief hebben wij tot op heden nog altijd geen reactie gehad.

Het wettelijke termijn dat gebonden is aan teruggave van de aankoopsom is 14 dagen, echter is VIDAXL inmiddels al 5 maanden in verzuim voor een bedrag van €422,94. VIDAXL maakt afspraken die ze niet nakomen, reageren niet op onze correspondentie, en hebben bovenal nog steeds niet ons geld teruggegeven.

Wij willen per direct ons geld terug.

Wij willen per direct ons geld terug.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Als eerste wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite genomen hebt om deze feedback achter te laten. Ik heb je zojuist geprobeert te bellen en je voicemail ingesproken. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met de verdere informatie. Zou je op deze e-mail willen reageren? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 september 2021 om 10:51 geantwoord

Beste,

Meerdere malen heb ik contact met je gezocht om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht ik je verder kunnen helpen, neem dan contact met me op.

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door T.Kant