Klacht: in en uit check problemen

op 11 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb al maanden last van problemen met in en uitchecken op het traject coevorden-zwolle. volgens de paaltjes check ik ALTIJD in en ook weer UIT. Ik kijk regelmatig op mijn.ns om alles te volgen en meerdere keren per maand(alleen in september al 4x!!!!!) pakt het poortje geen in of uit check, terwijl de stewards wel zien dat er is in en uitgecheckt. Dit probleem speelt dus eigenlijk al heel 2016. Ik bel iedere keer met NS klantenservice om te informeren en zij gelukkig zo vriendelijk(zij wel) om dit te corrigeren. Bel ik Arriva, dan gaan ze kijken naar de gegevens, maar veel meer komt daar niet uit. mi zit er in de dataverbinding tussen jullie paaltjes en de ns computers iets niet goed, want ik schijn niet de enige te zijn die dit probleem heeft. Vandaag, 11 oktober gebeld met Arriva(alweer), maar helaas kon men niets voor mij doen. toen ik aangaf dat 2 van de 4 paaltjes in Coevorden al anderhalve week kapot zijn, wist deze mevrouw te vertellen dat klantenservice van niets wist. Ik wil nu graag met spoed een oplossing, zodat alles een keer wel goed gaat!!

Dat alle in- en uitchecks binnenkomen op de centrale computer en ook goed geregistreerd worden. Zoals het nu gaat moet ik per 2 weken een controle op mijn gegevens doen en dit kost mij kostbare werktijd en als ik niet uitkijk, ook geld!
Graag met spoed een adequate en goede oplossing!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Nan, Oh jee, balen zeg dat je al enige tijd last hebt van problemen wanneer je in- en uitcheckt op het traject Coevorden-Zwolle. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je hierdoor per 2 weken de gegevens moet controleren. Begrijp ik goed dat je hinder ondervindt tijdens het inchecken op station Coevorden? Zo ja, kun je misschien uitleggen bij welk paaltje (of paaltjes) je dit ervaart? Ik wil dit graag intern uit laten zoeken maar dan ontvang ik graag bovenstaande informatie nog van je. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht nkroon

1 maand geleden - Aan webcareteam Arriva: Ik check meestal in en uit bij het paaltje wat staat bij de overweg, en dan richting de parkeerplaats. Ook gebeurt het in Zwolle , bij de poortjes in de spoortunnel. NS is nog steeds gelukkig bereid om alles tegen te boeken, maar ik kan er helaas nog steeds niet op vertrouwen dat de signalen van de paaltjes goed terecht komen. Een mede reiziger heeft overigens hetzelfde probleem.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen Nan, Ik heb je melding doorgestuurd zodat er naar deze twee incheckpalen op het station in Coevorden kan worden gekeken! Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:50 geantwoord

Goedemorgen Nan,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door nkroon