Klacht: In de webshop kleding duurder!

op 11 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen dagen in 2 verschillende vestigingen kleding gekocht.
Voor meisjes is in de sale het 2 de goedkoopste artikel gratis.
Voor mijn oudste dochter een shirt gehaald in de winkel maar voor de jongste was hij niet meer voorradig dus advies om op de internetshop te bestellen.
Echter op de internetshop gelden er geen acties die wel in de winkel gelden.
H&M klantenservice gebeld en die vertelden mij dat het 2 verschillende bedrijven zijn en dat ze niets voor mij kan betekenen. Ze vertelde mij dat er elke dag artikelen worden bijgevuld en daarbij dat in de gaten moest houden of moest vragen bij de kassa van het H&M filiaal.
Ook vertelde ze dat de producten op de webshop die niet in de aanbieding kunnen zijn kunnen variëren in de winkel of op de site en dat ik altijd moet vergelijken met de webshop
Ik vind het een vreemd verhaal en zie dit voor de onwetende mens die niet in een vestiging is geweest van H&M als pure oplichting omdat die alleen op de hoogte zijn van de sale en uiteindelijk elk artikel moeten betalen.

Gewenste Oplossing:

Als er dezelfde regels zowel in de winkel gelden op de webshop en de prijzen hetzelfde zijn zou ik tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M@s