Klacht: in de maling genomen worden door Corendon

op 19 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in maart reeds geboekt voor reis naar Antalya, heb ik 2 september stoelen met extra beenruimte geboekt en betaald. krijg 19 sept bericht dat deze niet door gaan. met allemaal smoezen, waar niets van klopt.
heb dit vaker meegemaakt bij corendon ,dan krijgen organisatoren van golfreizen deze plaatsen. ze zien ons alleen als reis vee en niet als klanten

Gewenste Oplossing:

als ik mijn betaalde plaatsen krijg of mijn geld van de helereis terug en dan alles annuleer

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fred pl