Klacht: In de gaten worden gehouden

op 26 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik kom al jaren in de HEMA te Boxmeer en elke keer als ik er kom word ik in de gaten gehouden wanneer ik bij een product sta die ik ook daadwerkelijk wil gaan kopen. Vandaag was voor mij echt de druppel. Ik ben 24 jaar en 21 weken zwanger en ging dus samen met mijn vriend naar de baby afdeling om te kijken wat de Hema allemaal in hun assortiment had, op dat moment stond er nog geen medewerker bij de baby afdeling. Maar ineens toen ik kledinghangers in mijn hand had, stond er iemand toevallig bij te vullen, maar wel zo staand dat zij alles in de gaten kon houden. Ik heb toen ong 5a10 minuten met mijn vriend staan overleggen wat wij nog meer nodig hadden en zo lang stond zij ook te vullen. Toen ik het zat was heb ik alkes terug gelegd en gezegd tegen mijn vriend dat ik wou gaan aangezien ik niet van die onzin hou. En wat denk je? Mevrouw volgt ons nog tot ze door had dat wij wisten dat zij achter ons liep! … Ik heb nog nooit iets gestolen of iets en ik moet erbij zeggen dat ik lang niet de enige ben die zo erg in de gaten word gehouden! Erg klantonvriendelijk

Ik ben tevreden wanneer ik een keer als KLANT behandelt word en NIET als DIEF!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladykv