Klacht: In de brand vliegende Nespresso

op 18 februari 2018 over Nespresso in de categorie Koffie

Dit is nu de 2e x dat mijn Nespresso apparaat het begeeft en natuurlijk net buiten de garantie. Je gaat er toch vanuit dat een apparaat het iets langer volhoud bij matig gebruik. Altijd zuinig opgewerkt ( ontkalkt volgens voorschrift) omdat het toch een flinke uitgave was voor mij(249 euro). Deze week vloog hij, van binnenuit, in de brand. Thnx Nespresso jullie mogen blij zijn dat ik erbij was want ik stond op het punt om het huis uit te gaan. Ik heb contact gehad met klantenservice met dit verhaal, helaas kan ik hier niets aan veranderen en u kunt korting krijgen op een nieuw apparaat van ons, werd door haar gezegd. Ik zou dan 80 euro korting krijgen, van 249 voor 169 euro. Ik zeg: dat kost het bij de mediamarkt ook! Tja mevr daar kan ik niets aan veranderen die kopen met bulk aantallen, duhhhh bij jullie toch! Sorry maar ik vind dit niet normaal dat z’n duur apparaat het begeeft binnen 3 jr! Wat kan ik hier juridisch mee?

Een nieuw apparaat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda65