Klacht: In correctie spoed

op 04 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ik reageer weer dit heb ik al 5 x gedaan ik ben hoogzwanger en heb de bevestging van de retour na jullie gestuurd ik wil u vreindelijk vragen om dit recht te zetten anders ben ik bereid met klachtencommisie om verder stappen te nemen! Hier moet spoedig actie worden ongenomen ben sinds maart bezig met jullie.

Gewenste Oplossing:

Spoed oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw verstuurde retourzending. Deze hebben wij nog niet ontvangen. Zodra wij het ingevulde formulier 'verloren retour' met het retourbewijs van u ontvangen brengen wij uw dossier zo spoedig mogelijk in orde. Het team van bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:34 geantwoord

NEE HET IS NIET OPGELOST HEB ALLES AL GESTUURD OOK BEWIJZEN ERVAN EN NU NORMAAL OPLOSSEN!!!! IK BEN DIT ZAT AAN T WORDEN

Alle klachten die gemeld zijn door Nra