Klacht: In behandeling nemen van klachten

op 31 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik heb een klacht over het in behandeling nemen van klachten door de WSG. Ook op deze site zie ik dat ze niets doen met klachten. Ze nemen ze gewoon niet in behandeling. Hoe kan het dat een zorginstelling waarbij vele kinderen zijn betrokken geen enkele klacht in behandeling neemt. Ze doen gewoon wat ze zelf willen en luisteren totaal niet naar bezorgde ouders. En wij als belastingbetalers geven deze instelling nog subsidie ook. Hoe gek is het in dit land aan het worden.

Als WSG een keer de klachten van al die ouders eens in behandeling gaat nemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:23 geantwoord

Geachte heer Smeekens, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 31 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door smeje