Klacht: IMS Service

op 27 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo ik heb maandag een up date gedaan die tevoorschijn kwam .Maar nu heb ik steeds een terug kerende vervelende IMS Service die terug komt ik kan er niks aan doen hij blijf terug keren steeds er staat een x bij van App sluiten maar hij blijf terug komen nu ik kan niks meer doen met mijn telefoon? Wat moet ik doen om dit te verhelpen dat is mijn klacht ik hoop dat u mijn kan helpen hiermee dank u wel

Ik ben normaal zeer tevreden over mijn telefoon maar nu even niet ik ben een beetje boos dat het na een up date is gebeurd ik kan geen foto sturen daar ben ik nog niet zo goed in het gaat om de IMS Service die is gestopt en er onder sta een x App sluiten kan ik er een antwoord op krijgen wat ik eraan moet doen alsjeblieft dank je wel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht koperwiek3

1 maand geleden - Ik wacht op jullie bericht wat er aan deze klacht gedan kan worden dat het opgelost kan worden Dank je wel ?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koperwiek3