Klacht: IMS SERVICE IS GESTOPT

op 29 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NA DE LAATSTE UPDATE VERSCHIJNT IEDERE DRIE SECEONDEN EEN POP-UP IN HET SCHERM VAN HET TOESTEL “IMS SERVICE IS GESTOPT” NET WAT ANDERE GEBRUIKERS AANGEVEN, IS HET BETREFFENDE TOESTEL NIET OF NAUWELIJKS TE GEBRUIKEN. HET ZOU SAMSUNG SIEREN ALS ZE HIER EENS EEN OPLOSSING VOOR GAAN VINDEN. HEB NU AL VIJF DAGEN EEN NIET BRUIKBAAR TOESTEL DOOR DE PROBLEMEN DIE SAMSUNG VEROORZAAKT MET ZIJN UPDATES. IK WEIGER NAMELIJK OM MIJN TOESTEL TE RESETTEN, DOORDAT SAMSUNG DE BOEL OM ZEEP HELPT.

Gewenste Oplossing:

IK ZOU TEVREDEN ZIJN ALS SAMSUNG HET PROBLEEM EENS GAAT OPLOSSEN EN DAT IK WEER EEN BRUIKBARE TELEFOON HEB.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht SMURFIN84

2 maanden geleden - Samsung heeft na bijna twee weken het probleem opgelost met een nieuwe update. Ik heb nu weer een telefoon die bruikbaar is. Alleen jammer dat het zolang geduurt heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door SMURFIN84