op 13 juli 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dear Klacht team,
As many people in this website, I was suddenly confronted with XCLNT claiming they had spoken with me or someone else in my company (I am the ONLY person who is authorised to make changes in contracts as Director) and that one of my KNP Zakelijk contracts had been stopped and that XCLNT had taken over the contract!!! Needless to say it is all a lie, I never spoke with anyone and I emailed them clearly that I DID NOT want their services or anything to do with a company that lies to get business.
I have a few emails I can send you so you can see for yourselves.
I am sorry for writing in English, my Dutch is not good enough to write this complaint.

Gewenste Oplossing:

I want them to stop their claims immediately and STOP their service, otherwise I will take them to court.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht


Heeft op 04 augustus 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Moneytrans BV