Klacht: Klantvriendelijkheid

op 18 mei 2012 over Il Pozzo Utrecht in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17.5.2012 met 4 mensen gegeten bij het Italiaans restaurant Il Pozzo te Utrecht. Hoewel de drukte meeviel, gedroeg de hoofdkelner zich zeer gestresst. Wij bestelden ons hoofdgerecht en vroegen om als voorgerecht stokbrood met kruidenboter. Dit laatste werd vergeten, maar stond wel op de rekening. Toen mijn vrouw de medewerker hier NETJES over aansprak reageerde hij enorm bot: de rekening werd aangepast (2,50 euro) werd doorgestreept, de placemats werden van tafel getrokken en het fooigeld werd weggeschoven met de woorden “neem mee”. Toch hebben wij netjes afscheid genomen. De kelner reageerde hier NIET op en liep bot van tafel weg.

Gewenste Oplossing:

Geen oplossing. Het betrof gewoon bot en onfatsoenlijk gedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Hagens